تشخیص لبخند کاربران و حضور واقعیت افزوده بازیکنان تیم فوتبال شهر خودرو و ثبت عکس یادگاری
المان تعاملی مسابقه پرسش و پاسخ آنلاین به همراه اعطای هدیه به کاربران
المان تعاملی تشویق کاربران به انجام حرکات ورزشی و اهدای هدیه به کاربران
ماکت مجازی راه آهن خراسان با امکان نمایش مدل سه بعدی ایستگاه راه آهن مشهد
نمایشگر تعاملی - محیطی واقعیت افزوده بوستان دانش / شهرداری مشهد
نرم افزار تلفن همراه واقعیت افزوده بوستان دانش / شهرداری مشهد
نخستین نمایشگر تعاملی واقعیت افزوده محیطی کشور به سفارش شرکت همراه اول - تلکام 2015
نمایش واقعیت افزوده مدل سه بعدی + پاناروما خودرو دنا به سفارش شرکت همراه اول - تلکام 2015
نمایش واقعیت افزوده مدل سه بعدی برج بازار مجموعه گردشگری سپاد مشهد
واقعیت افزوده یک رسانه جدید است که کاربردهای زیادی در زمینه های آموزشی، پزشکی، سرگرمی، تبلیغات و بسیاری زمینه های دیگر دارد.
واقعیت افزوده و واقعیت مجازی هر دو آنها توانایی قابلتوجهی در تغییر ادراک ما از جهان دارند و ما قصد داریم به بیان تفاوت AR و VR بپردازیم.
واقعیت افزوده به معنای اضافه کردن چیزی است که در آن گرافیک، صدا و بازخورد لمسی به جهان طبیعی ما اضافه می شود.